СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

събота, 10 март 2012 г.

Послание на Възлюбления Алфа за Лорейн Майкълс*
 


БОГ


                                  Възлюбления Алфа , 11 март 2005


АЗ СЪМ Алфа, дошъл отново чрез този посланик Божий. Твърде голямата плътност на материята не позволява да се поддържа дълго присъствие на високите вибрации в силовото поле на посланика. Затова ще бъда кратък.
Сладостта от нашето общуване през последните дни беше нарушена от намесата на чужда енергия отвън. Тази енергия може да се превърне в препятствие за осъществяване на замисления от нас велик експеримент.
Сега аз искам да се обърна към Лорейн.
Ти познаваш моите вибрации. Аз съм идвал при тебе и ти си ми позволявала да присъствам в твоя храм.
Защо сега не вярваш, че аз мога точно по същия начин да присъствам в храма на Татяна?
Защо подлагаш на съмнение чистотата на предаване на посланията?
Позволи ми да ти напомня, че винаги има изкривяване на Божествените вибрации, във всяко съобщение на всеки посланик, намиращ се във въплъщение. Не е възможно да се пренесе цялата Божествена Истина през плътността на вашия свят. Но трябва да бъдете благодарни на тези зрънца Истина, които има във всяко наше съобщение.
Тебе те настройват вибрациите на Татяна? Струва ти се, че тя добавя своето несъвършенство към всяко съобщение, намесва своето човеко съзнание?
Позволи ми да попитам, как можеш да определиш чистотата на нейните диктовки, ако ние не ти кажем това?
Не се ли опитваш да съдиш със своя човешки ум?
Аз искам да се замислиш над това, което ти пречи да осъществим нашия замисъл?
Защо отхвърли всички опити да осъществим замисленото сътрудничество между двама посланици намиращи се във физическо въплъщение?
Аз съм принуден да използвам тази възможност и да се обърна директно към теб. Помниш ли ме? Помниш ли нашето общуване? Моите вибрации?
Аз разбирам колко ти е трудно да вземеш вярното решение. Да направиш избор. Обаче от този избор зависят много неща на Земята. И аз възлагам големи надежди на тебе и на Татяна именно в преодоляване на стереотипите в съзнанието на човечеството. И преди всичко в стереотипите на вашето съзнание като представители на човечеството на Земята.
Божествената Истина непредсказуемо се пречупва в съзнанието на посланиците. Това е истина. Обаче как можеш ти с човешкото си съзнание да определиш къде свършва Истината и къде започва илюзорното човешко съзнание? Татяна никога не те е упреквала в това, че ти изкривяваш Божествената Истина. Не защото не си я изкривявала, а защото Татяна притежава по-разширено съзнание и разбира дългия път на приближаването към Божествената Истина.
Цялата история на човечеството и цялата история на развитието на вселената, ако този човешки термин може да се приложи към мащаба на вселената, представляват стъпки, насочени към познаване на Истината. Всеки човек, който допуска в своето съзнание, че той е по-прав, че Бог говори чрез него, поставя по този начин непреодолима преграда между себе си и Божествената Истина. Той спира своето развитие. Той излиза от детското състояние на съзнанието си веднага щом започне да съди.
Аз искам да напомня за това, че всеки е склонен да види в другия собственото си несъвършенство. Затова приеми моите забележки в смирение и с Любов.
АЗ СЪМ Алфа и се надявам, че ти ще успееш да се издигнеш в съзнанието си на следващото ниво.
 
* Историята на взаимоотношенията с Лорейн Майкълс и нейното отношение към приеманите от мен диктовки са подробно отразени в “Сириусите” 8, 12, 13 за март 2005г.
© Татьяна Микушина, 2005
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар