СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

вторник, 20 март 2012 г.

Обръщам се към тези от вас, които чувстват особена близост с мен
Възлюбеният Иисус, 21 март 2005 г.

АЗ СЪМ Иисус. Дойдох чрез този Божи посланик.
От времето на моето въплъщение на Земята изминаха около 2000 години. Аз съм щастлив, че мога да се възползвам от тази възможност, за да дам кратко Учение чрез този посланик.
Вие знаете, че по време на моето въплъщение много хора идваха да видят чудесата, които правех, значително по-малко хора идваха да чуят моите учения и само 12 човека най-близки ученици бяха способни да възприемат в една или друга степен тайните знания, които давах.
Тези знания се различаваха твърде много от религиозните убеждения на онова време.
Но аз учех, защото трябваше да посея семената на Истината в сърцата поне на малцината свои последователи.
Какво стана след това? Тези, които най-пълно възприеха моето учение, започнаха да ги преследват, да ги убиват. Но се намериха други хора, по-ловки, които успяха да приспособят моите учения към своите користни интереси и да използват тези учения за собствено благо, без да ги е грижа за това, че изкривяват Божествената Истина.
Съществува голяма пропаст между учението, което донесох в света по време на моето въплъщение и онова учение, което се дава сега в християнските църкви. Макар, че най-извисените души през тези 2000 години разбираха тази разлика и се ръководеха от това разбиране на моето учение, което излизаше от техните сърца, а не от мъртвата буква на изопачените писания.
Тези сподвижници на духа имаха в една или друга степен контакт с мен.
 И аз винаги отговарях на техните искрени и устремени сърца, и им оказвах цялата възможна помощ в наставленията, които те получаваха в Духа.
И сега аз поддържам вътрешна връзка с много индивиди, намиращи се във въплъщение.
За вас, които усещате тази особена вътрешна връзка с мен, поддържана живот след живот, давам тази диктовка.
На вас не ви е необходимо никакво външно учение, за да усетите сладостта на нашето общуване, моята Любов. Външните учения само дават  тласък на вашето съзнание, насочват го. За съжаление, съществуващата официална църква не поощрява особено вашия стремеж да получите непосредствено общуване с мен.
Затова се обръщам към тези от вас, които чувстват особена близост с мен – знайте, че аз съм отворен за контакт с вас във вашето сърце.
Аз идвам при всеки, който ме покани и който е приготвил своя храм, за да ме приеме.
Не се плашете и не се отчайвайте, ако нашето общуване не се състои веднага. На мен ми е необходимо вашите вибрации да достигнат определена степен на чистота, тогава ще мога да присъствам и да общувам с вас.
 Вашият устрем за общуване между нас ще създаде определен магнит на устрема и аз ще получа възможност да сляза във вашето сърце за вътрешно общуване.
Ако внимателно прочетете дори този вариант на Евангелието, който е достъпен сега за четене ще видите, че никога не съм призовавал за съблюдаване на външния ритуал. Аз призовавах да следвате Пътя, лежащ във вашите сърца.
И ви учех да подготвите своя храм за пристигането на жениха. Вашият жених е вашето Христово Аз.
Когато достигате определена степен на чистота на вашите низши тела, на вашата душа, вие получавате възможност да общувате с вашето Христово Аз, със своята висша част, а чрез Христовото Аз получавате възможност за общуване с цялата група Възнесени Същества.
В действителност на вас не ви е нужен никакъв външен посланик, за да се състои нашето общуване.
Аз ще ви дам своята подкрепа, и отдих, и утешение. Всичко това ще намерите в себе си, във вашето сърце.
 Аз ще дойда при всеки, който ме чака, който тъгува без мен. Обещавам ви, че ще дойда при всеки от вас и ще ви дам именно това, за което най-много жадува вашето сърце. Ще ви дам знанието за вашия Произход, за света, откъдето сте дошли и където се стремите да се върнете. Ще ви напомня вашата първа любов, ще ви дам знание за Пътя, който ще ви доведе у Дома при вашия Отец на Небесата.
Не вярвайте на този, който ви казва, че това царство е тук или че това царство е там. Не вярвайте на тези, които ще ви уговарят да строите това Царство във външния свят, както и да се нарича това царство – Царство Божие на Земята или Комунизъм.
Не ви е нужно да отивате на края на Земята – в Индия, Америка или Тибет, за да намерите това царство.
Царството Божие е състояние на вашето съзнание. И когато достигнете до определено ниво на развитие на вашето съзнание, вие получавате достъп до това Царство Божие.
Трудно ви е да го разберете и затова ви моля да ми повярвате.
Вземете моята ръка. Дръжте я здраво и аз ще ви покажа пътя към това Царство, входа на което се намира вътре във вашето сърце.
Само че отначало трябва сами, по своя воля да се разделите с онези качества, които обременяват вашите сърца и ви пречат да ме видите дори тогава, когато идвам при вас и стоя право пред вашите очи.
Вие няма да ме видите до тогава, докато не се освободите от товара, който лежи на плещите ви. Товар, състоящ се от вашите привързаности към заобикалящия ви свят.
Ще ви дам упражнение, което ми обещайте да изпълнявате всеки ден.
Всеки ден си представяйте право пред себе си сияеща ослепителна Светлина. Изпитвате желание да се слеете с тази Светлина, да станете едно с нея. Но тази Светлина ви изгаря и вие не можете да се приближите до нея.
Защото във вас има нещо, което не е от Светлината, нещо, което ви пречи да преминете в състоянието, свойствено на вашата истинска природа – Светлината, Огъня, Пламъка.
Помислете, какво ви пречи? Какво във вас не е от Светлината? Не трябва да се опитвате да се избавите наведнъж от всички свои несъвършенства. Намерете едно качество в себе си, което по ваше мнение най-много ви пречи  да проявите истинската си природа. Ако не знаете какво е това качество, медитирайте върху моя образ, помолете ме и аз ще ви подскажа какво е това качество. То ще се прояви в живота ви и вие ще пожелаете да се избавите от него.
Вие трябва да искате да се избавите от това качество или вреден навик така страстно, че постоянно в своите молитви да ме молите да ви избавя от него, да ви помогна да преодолеете това несъвършенство.
 Вие можете просто да поискате, можете да се молите. И ще настъпи ден, когато напълно ще се избавите от това качество или навик. Тогава се заемете със следващото несъвършенство.
Отдайте ми всичките си несъвършенства. Помолете ме и аз ще ги взема всичките. И вече няма да има нищо във вас, което да ви пречи да ме видите, когато стоя пред вас. Ще ми остане само да ви хвана за ръка и да ви преведа в Царството Божие през този таен вход , който е скрит в тайната обител на вашето сърце.
Но дотогава ние ще се срещаме с вас. Аз ще идвам отново и отново дотогава, докато не успеете да ме чуете и да почувствате моята Любов.
АЗ СЪМ Иисус, ваш приятел и брат по Пътя.
 
© Татяна Микушина, 2005






 

Няма коментари:

Публикуване на коментар