СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

четвъртък, 22 март 2012 г.

Дойдох да пробудя вашето съзнание от дългия сън
Гуатама Буда, 23 март 2005 г.

АЗ СЪМ Гаутама Буда, дошъл отново чрез този посланик.
Знанието, което дойдох да ви  дам днес, се отнася до времето на моето въплъщение като принц Сидхарта. Аз бях в гората в продължение на много дни, не помня колко точно. Валяха тропически дъждове, бeше горещо. Денят сменяше нощта и отново идваше ден.
 Всичко престана да има някакво значение за мен . Разбрах, че вече няма нищо в този свят, което да ме интересува, да привлича моето внимание.
 Седях под дървото банян в поза на медитация. Съзнанието ми ме напусна. Отидох в друга реалност. По-фина реалност, която стана за мен по-реална, отколкото гората, в която оставих моето физическо тяло.
Аз продължавах да седя под дървото и едновременно бях в друга реалност без време. Изпитвах блаженство и радост, и свобода. Няма в този свят толкова силни чувства като тези, които изпитвах там, когато бях в онази реалност.
Не исках да се завръщам в тялото си. Прекалено много ограничения и прекалено тъмно е в този свят, в който оставих тялото си, в сравнение със света, в който бях по време на тази медитация.
Изпитвах единение с онова Висше, което приемах за Атман. Това бе екстаз от блаженство, неизразим на нито един земен език.
Какво ме подтикна да се завърна в тялото си, което оставих в гората, седящо в поза за медитация под дървото банян?
Трябваше да разкажа на другите за получения опит – бях намерил място вътре в себе си, където нямаше болка и страдание, където имаше само блаженство и покой, безкрайна Любов.
Можех да продължа да пребивавам на това място и по-нататък. Търсих това място дълги години и го намерих. Най-голямото ми постижение в това мое въплъщение смятам бе това, че успях да се заставя да се върна в тялото си. Движеше ме състраданието към тези живи същества, които останаха на Земята и които не знаеха нищо в своето външно съзнание за това мястото, където бях току що.
Върнах се в тялото. Независимо от това, че светеше Слънцето и беше горещо, аз почувствах хладина и тъмнина около мен.
 Пред мен стоеше трудна задача: да разкажа на хората за това място, където бях току що, да им покажа Пътя, по който минах до това място, намиращо се в мен самия.
Какво бе учудването ми, когато намерих последователи. Тези хора никога не бяха изпитвали това блаженство, което изпитах аз по време на моите медитации. Тези хора бяха далеч от съвършенството. И те не можеха да почувстват чистотата на моите вибрации.
 Много от тях просто сляпо ми вярваха. Виждах в очите им такава тъга по онзи свят, споменът за който не се е запазил в техния съзнателен ум, но те вярваха на всичко, което им говорех. Те бяха съгласни да изпълнят всички мои изисквания, за да постигнат отново състоянието на абсолютно блаженство и покой. Прекланях се пред тези хора.
Бях готов да им служа и заради тях се върнах обратно.
Милиони живи същества изпитват невъобразими страдания на тази планета. Те са затворени в своите физически тела, подобни на мумии.
И тези хора се нуждаеха от моята помощ. Аз се върнах, за да помагам на всички живи същества.
И правя това оттогава.
Пребивавам в тялото на Татяна, пребивавам в телата на много други човешки същества на тази планета. И им помагам отвътре. Трудно ви е да повярвате в това. Навярно, то може да не се съгласува с онези представи, които сте получили от едни или други източници и книги.
 Но аз и другите Владици на Мъдростта се намираме във вас като част от вас самите, като ваше Висше Аз. И ние не можем да си отидем от тази планета, докато и най-малката част от нас е заключена в тялото на който и да е човек, все още принуден да се ражда на тази планета и не може за сега да се освободи от колелото на самсара.
Затова ние идваме с нашите Учения отново и отново, и говорим на ниво, което е достъпно на тази аудитория, за която знаем, че ще получи достъп до нашите материали.
Колкото и просто да описваме Истината, вие няма да я разберете. Колкото и сложно да описваме Истината, вие няма да я разберете. Но вие можете да постигнете цялата Истина изведнъж, като момент на озарение във вашето съзнание, като момент на внезапно просветление. Вие всички сте способни да осъзнаете Истината. И това ще стане с всеки от вас. Може би не с всички ще се случи в този живот. Но вие непременно ще изпитате озарение. Истината ще дойде при вас не с думи и не с образи. Тя просто изведнъж ще проблесне във вашия мозък и това ще бъде подобно на мълния, която ще освети Земята от край до край. И вие няма да можете повече да спите. Този момент на озарение ще прилича на пробуждане от  продължителен сън, в който сте се намирали милиони години.
Този момент на пробуждане е невъзможно да бъде сбъркан с нищо. Това е моментът, когато съзнанието ви се издига на нивото на вашето Висше Аз. И вие ще си спомните кои сте и защо сте дошли на Земята.
И няма да можете да спите повече. Вие ще използвате всяка минута, всяка секунда от пребиваването си на Земята, за да помагате на всички живи същества, да им разказвате за изпитаното от вас озарение и да им показвате Пътя, който лежи вътре във вас, във вашите сърца.
Вие ще станете пробудени, Будди, намиращ се във въплъщение.
Това е следващата степен на развитие на човечеството: раса състояща се от Будди.
Но отначало ще се появят все повече и повече хора, които имат способности, доста отличаващи ги от другите. Тези хора ще намират подобни на себе си по цялото земно кълбо и ще се обединяват на основата на общо Служение на целия живот на Земята. Това е новата човешка раса, Шестата Човешка Раса, която вече идва във въплъщение и се проявява сред обикновените хора, които още  не са преодолели много ограничения на своето съзнание.
Когато снегът се топи, отначало се образуват отделни места, където няма сняг. След това такива места стават все повече. Появява се трева, след това цветя. И за кратко време цялата земя, докъдето стига погледът, се преобразява и изпълва с нови цветове и нови аромати.
Преобразяването на Земята ще настъпи много скоро по космическите срокове. И сега ние наблюдаваме отделни места, освободени от сковаващия ги студ на спящото човешкото съзнание, готови за пробуждане или вече пробуждащи се и разцъфтяващи като първи цветя, показали се изпод снега.
Ние наблюдаваме вашето цъфтене. Наистина, човек с отворено съзнание прилича на необикновено цвете, ако се погледне на финия план.
Аз дойдох да пробудя вашето съзнание от дългия сън. Събуждайте се! Погледнете към слънцето на вашия Атман, пребиваващ вътре във вас.
 АЗ СЪМ Гаутама, вашият брат.
© Татяна Микушина, 2005


Западная Шамбала 
Ефирна Обител на Гаутама Будда в Северна Америка


Няма коментари:

Публикуване на коментар