СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

четвъртък, 15 март 2012 г.

   
Далечните Светове са открити за посещения и ви чакат
АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, 16 март 2005

"Смяна на полюсите на вашето съзнание, ориентация към вечните ценности – това е етапът от човешката ...

АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, аз говоря вътре в теб.
Съразмерността, съзвучието – това се качествата, които е необходимо да  проявявате, за да имате възможност да приемате диктовки от финия план. Без тези качества е невъзможно постигането на състоянието на пълно отричане от всичко, което ви заобикаля на физическия план, да откъснете своето съзнание от заобикалящата ви реалност и да се извисите.
Може да визуализирате излизането от тялото и издигането към Висшите Светове, като изкачване на връх. В действителност, моментът на прехода към финия план е свързан с повишаване на нивото на вибрациите. Ако физическото тяло е по-добре подготвено за такова пътешествие в пространството и времето, то би могло да се постигне такова ниво на вибрациите, което би позволило да се премествате в произволно направление и във всяка система от светове.
Но физическият храм, физическото тяло е много плътно и не може да издържи дори незначително повишаване на вибрациите. То просто ще изгори.
Затова за пътешествия ние използваме фините тела. И тук на преден план излиза годността на тези тела за подобни придвижвания. При повечето хора фините тела са толкова увредени, че нямат нито правилна форма, нито необходимата лекота.
Състоянието на фините тела изцяло зависи от нивото на съзнание на човека. Затова пътешествията до далечните светове за повечето хора на Земята е просто недостъпно. Вашите фини тела сте вие самите, само че в по-фините светове. Доколкото вашето съзнание е готово да приеме финия свят, дотолкова получавате подвижност в него.
Като правило, преобладаващата част от човечеството не може да се издигне по-високо от слоевете на така наречения плътен астрал. Тези слоеве не ви дават възможност да се откъснете от Земята и да посещавате по-фините и по-развити системи на мирозданието.
Затова на първо място излиза задачата да приемете съществуването на фините светове и задачата да усъвършенствате своите фини тела, с цел постигането на способности за пътуване в тези светове.
Вие трябва да придобиете способност да напускате своето тяло и да пътешествате из световете. Това е качество от следващото ниво на развитие на съзнанието на човечеството и то ще бъде постигнато от човечеството по същия начин, по който трябва да се избавите от сковаващите ви скафандри на плътта.
Далечните светове са отворени за посещение, те ви очакват. Но вие трябва да постигнете лекота, да се освободите от товара на кармичените натрупвания на тази планета.
Разделението на телата, пространственото преместване в фините тела е много близък етап от еволюцията на човека, когато той от същество, ограничено в рамките на една планета и привързано към тази планета, се превръща в Космическо Същество. Същество, за което дом е целия космос, цялата проявена Вселена.
Този етап от човешката еволюция ще се разкрие пред вас, щом завършите школата на Земята. А за това са необходими още доста човешки години.
Иска ми се да засегна въпроса за така нареченото възнесение.
Не може да се каже, че чрез предишните посланици са давани неверни знания за възнесението. Но възнесението като процес, при който завинаги оставяте този физически свят и преминавате към съществуване във финия план, няма да става така, както си го представяте.
Вие се възнасяте постепенно, като че ли на части, преминавайки от раса в раса, от един космически цикъл в друг космически цикъл. Но окончателното възнесение като процес на постигането на някаква крайна цел е непостижимо. Защото развитието е безкрайно и не може да бъде спряно. Никаква цел не е крайна. Вие се възнасяте всеки ден в своето съзнание, в своите вибрации, постигайки все повече и повече свобода и достигайки това енергийно ниво, което съответства на вашите вибрации.
Вътре във вас е тази част, която вече е достигнала така наречените възнесения в миналите космически цикли. Тази част от вас е вашето Христово Аз или Висшият Аз. Това е тази част от вас, с помощта на която вие изтегляте всички низши тела от тази материалност.
Вашето Христово Аз се явява вашата опорна точка, водачът, който ви сочи пътя и ви ръководи.
Затова е така необходима връзката с вашата висша част. Сега тази връзка става реалност за все повече и повече хора, намиращи се във въплъщение.
Повишавайки нивото на своята енергетика, вие получавате възможност за общуване с вашето Христово Аз. Вие получавате опит в общуването с по-висшата част от себе си, с вашето АЗ СЪМ Присъствие. Случва се само това, което допускате в своето съзнание.
Ако допускате в съзнанието си, че можете да общувате със своето Висше Аз, то рано или късно получавате възможност за това.
Татяна веднъж престанала да чува отговорите на своето Висше Аз. За нея това било шок. Т.е. процеса на общуване с висшата част от себе  си за нея е станал толкова естествен, че тя просто не могла да си представи, какво ще прави по-нататък без това общуване.
По същия начин докатовашето съзнание не допусне мисълта за общуване със своето Висше Аз, с Висшите Светове, вие няма да можете да осъществите такова общуване.
Ако не поискате да се научите да плувате, няма и да се научите. А за да се научите да плувате, трябва да влезете във водата и да се опитвате да плувате.
Хората, които четат тези диктовки и разбират за какво става въпрос в тях, всички те са способни да плуват, да общуват със своята Висша част.
Ако не ви се иска да влизате във водата, никой не може да ви застави да направите това. Вие или решавате да се научите да плувате и влизате във водата, или не решавате и не влизате.
Има много методики как да се научите да общувате с вашата Висша Част.
Ще ви дам най-простата.
Вие имате един Приятел. Най-добрия и най-предания Приятел, който живее вътре във вас. Този Приятел винаги ви обича и се стреми да ви помага във всички трудни обстоятелства в живота ви толкова, колкото му позволявате.
Вие често изпитвате нужда да получите съвет от приятел, съвет в труден момент. Търсите приятели извън вас. Стремите към човешко общуване с тях. А в това време вашият най-добър Приятел, вашият най-предан Приятел, който е вътре във вас, чака търпеливо да му обърнете внимание.
Той е готов за общуване с вас. Той изпитва към вас чувство на приятелство и любов. Обърнете му внимание.
Кажете му, колко го обичате, колко ви липсва общуването с него.
Изберете време, когато знаете, че никой няма да ви попречи. Изключете всичко, което може да ви разсее. Заемете удобна поза. Съсредоточете се върху сърцето си. И попитайте своето Висше Аз дали желае да общува с вас? Какво означава неговия отговор „да”?
Вслушайте се в себе си. Отговорът може да дойде като много фино усещане, трепет в сърцето или по друг начин. Вие трябва да разберете как вашето Христово Аз ще ви отговори. То ще ви отговори по начин, който можете да възприемете.
Може да не чуете никакъв отговор. Не се насилвайте и не се преуморявайте.
Повторете опита на другия ден. Правете това всеки ден.
Вие трябва да разберете кое време на денонощието е най-удобно за общуване. Опитвайте отново и отново.
Отначало ще ви се стори, че чувате отговори. Задавайте въпроси на вашето Христово Аз, питайте го. Разговаряйте с него като с най-близкия си приятел. Кажете му, колко го обичате, как мечтаете да общувате с него.
И рано или късно вашето общуване ще се състои.
 Желая ви успехи по вашия път. Ще дойде време и ние ще се срещнем. И аз ще разговарям с вас вътре във вас, точно така, както сега говоря вътре в този посланик.
 АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ. Ом.
© Татяна Микушина, 2005




Няма коментари:

Публикуване на коментар