СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

сряда, 11 април 2012 г.

Пригответе своите храмове за идването на месията
Йоан Кръстител, 11 април 2005 г.
 

АЗ СЪМ Йоан Кръстител. Аз бях този, който предсказа идването на месията Христос.
АЗ СЪМ дойдох. Дойдох да ви разкажа историята на моя живот, на оня мой живот. И АЗ СЪМ дойдох да ви дам някои наставления за вашия сегашен живот.
Много неща са се променили на Земята от времето на моето въплъщение. Много са промените в живота около вас, във всичко свързано с бита на хората, с работата им. Новото е много. Много са откритията, които се използват във външния свят.
Но ако се обърнем към светогледа на човека, към неговите възгледи за Бога и устройството на Вселената, промените не са толкова съществени. Да, променила се е терминологията, направени са много научни открития, които разкриват устройството на Вселената, законите на физическия свят.
И в същото време, съзнанието на човека както е било, така и си остава привързано към външните прояви на физическия свят, към външното поклонение на Бога, към външните ритуали. Като че ли не са минали 2000 години от времето на моето въплъщение.
Човекът със завидна бързина използва всякакви научни понятия и всякакви научни открития и вместо да прилага тези успехи, за да се доближи до Бога, той се отдалечава  от Него.
Струва ви се прогресивно да използвате съвременни ритми по време на провеждане на църковни служби, струва ви се модерно да използвате научна терминология за обясняване на мирозданието.
Всяко научно откритие и всяко постижение на човешкото съзнание моментално се използва, за да се отдалечите още повече от Бога.
 Вие омотавате в множество съвременни термини и понятия простотата на Божественото чувство и на Божествения живот.
Използвате куп технически термини, когато разсъждавате за Бога. Ако влагахте толкова усилия, за да разрушите реално това, което ви отделя от Бога във вашето съзнание, тогава животът на Земята би се променил като с вълшебна пръчка.
Повечето съвременни изобретения слагат непреодолима преграда между вас и Бога.
Знаете, че по време на моето въплъщение живеех в пустинята. Хранех се с мед от диви пчели и със скакалци. Мнозина ме смятаха за странен. Но само изолирайки се от хората и тяхната суета, можех в уединение да получа общуване с Бог. И аз не бих заменил това общуване с никакви човешки богатства и почести.
Аз рядко общувах с хората. Основното учение, което им преподавах, беше за очистването на душите им, подготовка за идването на месията.
Хората възприемаха моите думи, като че ли ставаше въпрос за идването на външен месия, човек, който трябва да ги спаси от техните беди и нещастия.
Аз обаче имах предвид не само идването на външен месия, но и идването на вътрешен месия, намиращ се в съзнанието на всеки един човек. Подготвях съзнанието на хората за идването на този месия. Не мисля, че някой от тях е разбрал за какво говоря. Но все пак съзнанието им малко се промени и те очакваха идването на Христос. И Той дойде и изпълни с чест своята мисия.
Моята проповед ми струваше живота. За разлика от повечето хора, управляващите църковници много бързо разбраха, че моето учение, ако бъде разбрано от хората, завинаги би отвратило паството от външното поклонение и външните ритуали и би ги насочило към среща с реалния месия, с реална част от тях самите, към вътрешна среща с Бога, който е в тях самите.
И получили това вътрешно общуване, получили това вътрешно блаженство, хората  никога повече не биха повярвали на нито една външна религия, на външни учители.
Хората, получили достъп до Божественото състояние на съзнанието, много бързо биха се обединили с подобни на тях. Божественото състояние на съзнанието е също толкова заразно, колкото и проявата на небожествено състояние на съзнанието в повечето хора сега.
Всички са свързани много помежду си във финия план. И благата мисъл, благото мислене, зародило се в няколко глави и сърца, е способно да се разпространява от сърце в сърце, така както от една свещ могат да се запалят милиони.
Разбира се, нямах възможност да дам моето учение на много хора. Учех малцината, които се осмеляваха да ме доближат и да ме изслушат. Хората се страхуваха да получат от мен знание, защото свещениците им забраняваха да общуват с мен. Трудно ми беше да давам знания на хората.
Погледнете колко са се променили сега времената. Давам тази диктовка и в същият ден имате възможност да се запознаете с нея, дори да се намирате на противоположния край на земното кълбо. Това наистина е времето на големите възможности.
Дори не е необходимо да изразходваме вашите и нашите усилия, за да събираме на определено място на Земята хората, готови да възприемат нашето учение . Вие получавате нашето учение и нашите вибрации благодарение на благословеният дар, който Сен Жармен подари на човечеството. Имам предвид Интернет. И това е един от малкото случаи на използването на Интернет, който носи реална полза, и за което това изобретение беше дадено на физическия план.
Благословени сърца, имате възможност да слушате ученията на Великите Същества от Светлина, които са идвали във въплъщение да обучават човечеството през последните няколко хиляди години.
Имате възможност да получите безпрецедентен поток Божествена Енергия чрез тези диктовки. И тази милост, този дар на небесата е станал реален благодарение на новата възможност. Ценете тази възможност. Пийте нектара на Божествената Енергия. И помнете, нито една капка от тази енергия не трябва да пропадне напразно. Енергията ви се дава за извършването на добри дела. Не за да изяснявате кой от вас е по-главен и кой е по-божествен. Вие не можете да знаете това с вашето човешко съзнание. Сред вас най-голям е този, който повече от всички служи на живота, служи на всички живи същества и не иска нищо в замяна. Защото няма в този живот нищо, което си струва да бъде заменено с дара на Божественото общуване, за възможността да се служи на Бог през целия живот.
Затова използвайте по предназначение Енергията, която получавате. Подготвяйте своите храмове за идването на месията, позволете на вашия месия, на вашето Висше Аз, на вашето Христово Аз да дойде при вас, да бъде във вас, да говори чрез вас, да действа чрез вас.
О, възлюбени, щастлив съм, че възлюбеният Алфа ви е разкрил тази възможност в това трудно, но наистина благословено време за планетата.
 Ще се радвам на среща с всеки от вас, който издигне своите вибрации до моето ниво и аз ще мога да дойда при вас лично и да беседвам с вас във вашето сърце.
Възлюбени, благословени, повярвайте ми, всичко ще се случи именно така, както е предсказано. Вашите очи ще прогледат и вие ще можете да ни виждате и да общувате с нас, да се разхождате с нас и да беседвате с нас.
 Няма никакви ограничения в Божествения свят. Вие сами сте създали тези ограничения в своето съзнание и е настъпило времето най-после да се избавите от тях.
Не мога да сдържа преливащата в мен радост от възможността пряко да се обърна към вас. И аз знам, че много, доста много от четящите тези редове вече са готови за общуване с мен.
Можете ли да си представите колко ще се промени светът, ако всеки получи възможността да общува пряко с Възнесените Учители? А това ще стане. Това ще стане рано или късно. И това ще бъде също тъй неотменимо, както че след зимата иде пролет, а след това лято.
 АЗ СЪМ Йоан Кръстител, пророк Илия и давам това пророчество. И моето пророчество ще се сбъдне непременно и вие в сърцата си  също знаете това.
 АЗ СЪМ Йоан Кръстител.
 

© Татяна Микушина, 2005

Няма коментари:

Публикуване на коментар