СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

неделя, 1 април 2012 г.

Бъдещето на Русия е свързано с възстановяването на истинската вяра
Господ Шива, 2 април 2005 год.

АЗ СЪМ Шива! Аз дойдох!
Дойдох при вас чрез този посланик. Аз дойдох!
Шива е моето име. Шива!
АЗ СЪМ Шива!
В далечна Индия, далечна по отношение на така наречения западен цивилизован свят, ме почитат като висше Божество. Покланят ми се милиони. Милиони въздигат към мен молитви и принасят жертвоприношения.
Аз съм върховно Божество и имам суров нрав. Но за тези, които са ми предани, аз съм най-добрият приятел, с когото могат да прекарват времето си в разговор и да изпитват наслаждение от моето присъствие и общуване.
Но аз съм суров към всеки, който не почита Бога, който е забравил за своята Божествена природа и не се покланя на Бог. На Бога извън себе си и на Бога вътре в себе си.
Всичко е Бог. Всичко, което ви забикаля, всичко, което виждате, докъдето ви стига погледът, всичко е Бог. И вие сте Бог. Да, вие също сте Бог във въплъщение, но само тогава, когато съблюдавате определени условия, необходими, за да се прояви вашата истинска Божествена природа.
Аз ще ви науча какво е необходимо да правите, за да станете Бог.
Преди всичко трябва да обичате и почитате Бога във всичко около вас. Няма нищо, което да ви отделя от всяка частица живот, от мъничката мравка до най-издигнатия Гуру.
Вие сте всичко това и едновременно сте индивидуализация на Божеството във вашата ограничена физическа форма. Именно вашата физическа форма е това, което ви отделя от пълната Божественост. Затова тази форма ви е дадена временно, за да можете да се изпитате в земния живот в продължение на милиони години, преминавайки хиляди и десетки хиляди земни въплъщения.
Вие използвате тази форма  за цели, за които Бог желае  да я използвате. Вашата задача е да дадете възможност на Бог да прояви себе си чрез вас.
Вие трябва да подчините живот си на Бога, какъвто всъщност сте вие. В това се състои задачата на всеки човек. Вие трябва да се грижите за своята форма, да я пазите, да я храните с всичко необходимо.
Но никога не трябва да забравяте, че сте Бог и затова не можете да правите това, което е недостойно за един Бог.
Огледайте своя живот и обстоятелствата в своя живот. Всичко ли в него съответства на Божествените изисквания?
Трябва да обръщате внимание на всички страни на живота си. Какво ядете? Какво обличате? С кого общувате? Как се отнасяте с вашите родственици и познати?
Те са също такива Богове във форма. Вашето отношение към тях трябва да бъде такова, каквото е отношението ви към Бога. Отивате в храм или на църква. Там виждате изображения на Божества. Кланяте се на тези Божества. Но няма голяма разлика между вас, хората около вас и Божествата в храма. Ние всички сме проявление на Божеството.
Да, всички ние стоим на различни стъпала на Божественото проявление, но това няма голямо значение.
Съгласете се, че ако се отнасяте към себе си както към Бог, ако се отнасяте към хората около вас както към Богове, тогава живот ви ще се промени. Той ще се промени толкова бързо, колкото по-дълго и пълно успеете да задържите образа на Божеството в своето съзнание.
Ето защо трябва да имате изображение на Божеството в къщи и на мястото, където работите.
Много е важно постоянно да имате пред очите си образец за подражание. Вашият свят е свят на формите, затова за вас е много важно именно визуално постоянно да си представяте пред себе си Божеството, което сте
Съгласни ли сте с мен? Вие ставате това, към което сте устремени и каквито образи държите постоянно в своето съзнание.
Погледнете на това, което ви заобикаля в къщи, на улицата, внимателно се отнесете към образите, които разглеждате във вид на реклама, с които са запълнени вашите телевизионни предавания. Как е според вас, това, което ви заобикаля, прилича ли на Божествена реалност?
Предлагам ви най-евтиния начин да станете Бог. Просто трябва да се изолирате от несъвършените образи и да се оградите със съвършени Божествени образи. Няма никакво значение към коя религия или вяра се отнася този образ. Това трябва да са образи, които възвишават вашето съзнание, дават ви възможност да пребивавате в колкото се може по-съвършено състояние на съзнанието, доколкото е възможно, максимално приближено до Божествените вибрации на съвършенството.
Аз съм Шива. Рядко идвам чрез хора, придържащи се към неиндуски религиозни убеждения. Хората на Запад не умеят да почитат Божеството и не могат да се отнасят правилно с Него.
Затова ви съветвам да изучавате традициите на Индия, страната в която са се запазили традициите за почитане на Божеството. Страната, където ценят хората, посветили своя живот на служенето на Божеството.
Нито в една страна на света не са създадени такива условия за служене на Бога, както в Майка Индия.
Обичам народа на тази страна. И аз се стремя да присъствам в хората на Индия.
За такава страна като Русия ще бъде щастие създаването на правилни отношения към Бога, към нравственото възпитание. Русия е страна обичана от Бога. Бъдещето на Русия е свързано с възстановяването на традициите на истинската вяра. Вяра, основана не на външното почитане на Божеството, а на вътрешно почитане на Бога намиращ се във всеки един човек.
Първостепенна задача е възпитаването на подрастващото поколение в традициите на поклонение на Божеството, намиращо се във всеки човек, в уважение към по-старото поколение.
Всеки външен образ на Божеството е необходим само да ви напомня за вашата Божествена природа и за Божествената природа на хората около вас.
Почитането на Божеството няма нищо общо с религията. Религията представлява външния път, който е необходим на определен етап, но не трябва да се отделя прекалено много внимание на този път.
В Индия има много храмове, в които служат на Божествата. Но в Индия има много мъдреци, йоги, които учат да почитате Божеството в своето сърце и учат как да постигнете непосредствено общуване с Бога вътре в себе си и с Божествата, които са винаги готови да общуват с човека.
Обещавам ви, че ще дойда при всеки от вас, който направи в сърцето си призив към мен. Аз ще дойда при вас и ще помогна при разрешаването на този проблем, който стои най-остро пред вас в даденият момент и пречи на вашето духовно придвижване.
 
АЗ СЪМ Шива и аз се радвах на нашето днешно общуване.
 
© Татяна Микушина, 2005


ПРИЗИВ : " В ИМЕТО НА АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ, В Името на моето Могъщо АЗ СЪМ Присъствие в Името на моя Висш АЗ , Възлюбений  Бог Шива  , аз Те призовавам и моля за Твоята помощ . Помогни ми да разреша проблема , който стои  най-остро пред мен в дадения момент и пречи на моето духовно придвижване. Нека всичко да се изпълни съгласно Твоята Свята Воля! Благодаря  Ти Бог Шива. ОМ.

Мария Михайлова


Няма коментари:

Публикуване на коментар