СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,

С НАСТЪПВАНЕТО НА НОВОТО ХИЛЯДОЛЕТИЕ,С ПРОМЯНАТА НА ЦИКЛИТЕ,ИЗВИСЕНИТЕ СЪЩЕСТВА НА СВЕТЛИНАТА СА НАМИРАЛИ НАЧИН ЧРЕЗ РАЗЛИЧНИ ПОСЛАННИЦИ ДА ДАДАТ НЕОБХОДИМАТА ИНФОРМАЦИЯ ЗА СЪОТВЕТНОТО ВРЕМЕ.ТУК ВИ ПРЕДСТАВЯМ НОВОТО УЧЕНИЕ ДАДЕНО СЕГА ЧРЕЗ ПОСЛАННИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТУК НА ЗЕМЯТА ТАТЯНА МИКУШИНА " СЛОВО НА МЪДРОСТТА" ТЕЗИ ДИКТОВКИ СЕ ЯВЯВАТ ЕДИН УНИКАЛЕН ДАР ЗА НАС ОТ НЕБЕСАТА И НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ДА ГИ УСВОИМ В ПЪЛНИЯ ИМ ОБЕМ,ТЪЙ КАТО ТОВА Е СПАСИТЕЛНОТО ВЪЖЕ,КОЕТО НИ ДАВАТ НАШИТЕ ПО ГОЛЕМИ БРАТЯ И СЕСТРИ.МОЛЯ ДА СЕ ОТНЕСЕМ СЪС НЕОБХОДИМАТА УВАЖЕНИЕ И СЕРИОЗНОСТ ТЪЙ КАТО Е ИЗПОЛЗВАНА ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО ЕНЕРГИЯ ЗА ДА СТИГНАТ ТОЧНО ДО НАС В ДОМОВЕТЕ НИ ТЕЗИ ПОСЛАНИЯ. ДИКТОВКИТЕ СА ИЗПЪЛНЕНИ С ПОЛОЖИТЕЛНА ЕНЕРГИЯ И МОГАТ САМО ДА НИ ПОМОГНАТ ДА ИЗВИСИМЕ СЪЗНАНИЕТО СИ НА СЛЕДВАЩОТО СТЪПАЛО С НАЙ-МАЛКО ЗАГУБИ И СЪТРЕСЕНИЯ.В ТЯХ ЩЕ НАМЕРИМ КЛЮЧОВЕТЕ,ТЕХНИКИТЕ И МЕТОДИКИТЕ ЗА ТОВА КАК ПРЕХОДА ДА ГО НАПРАВИМ ПО-ВЕСЕЛ,ПО-ИЗВИСЕН ПО- КРАСИВ.

ЗАВИНАГИ ПОБЕДА!


ЛЮБОВ И СВЕТЛИНА!
Мария Михайлова






ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА СИРИУС
Новина за пожара при Ашрама на Татяна

понеделник, 9 април 2012 г.

Давам ви моята мантра
Господ Кришна, 9 април 2005г.


АЗ СЪМ Кришна, дошъл при вас чрез този Посланик.
АЗ СЪМ Кришна, Господ Кришна. Знаят ме и ме почитат в Индия. Знаят за мен и в много страни по света благодарение на преданите на Господ Кришна.
 В действителност аз съм навсякъде. Аз съм във формата и в безформеното, аз съм в съзнанието и аз съм в Духа.
Моите достижения ми позволяват да присъствам в много форми едновременно. Аз съм Вездесъщ.
Най разпространен е образът ми като момче-овчарче със свирка. Аз наистина обичам най-много този образ и именно в него се появих в моето земно въплъщение последния път във Вриндаван.
Аз дадох на преданите към мен мантра, възхваляваща името на Бога. Дадох тази мантра, защото умът на хората не бе готов за възприемане на възвишени учения по време на започналия след идване ми цикъл Кали юга. Умът е неспокоен и непокорен. Затова трябва да бъде зает с постоянното четене на мантри, възхваляващи имената на Бога.
Когато умът е зает с повтаряне на имената на Бога, тогава му остава малко време за низки мисли и низки желания.
Практиката на четене на мантри позволява да се сложи юзда на ума и той да бъде държан  покорен на Висшето Аз на човека.
Искам хората по цялата планета да се върнат към практиката да възхваляват името на Бога като най-краткият Път, водещ обратно към Бога.
Вие ставате това, към което е устремен вашият ум. Ако той постоянно е съсредоточен върху образите, пропагандирани от екраните на телевизорите и от рекламните билбордове, такъв ум е привързан към този свят и не е способен да се откъсне от него.
Практиката на възхваляване на името на Бога не изисква специални условия за изпълнение. Не е необходимо да посещавате служби и всякакви църковни церемонии, не е нужно да принадлежите към някаква религиозна група или религиозна организация. Всичко, което е необходимо, е да се научите правилно да произнасяте имената на Бога и да произнасяте тези имена в правилно състояние на ума. При произнасяне на мантрите, трябва да сте напълно съсредоточени върху Божественото. Вашият ум трябва да престане да блуждае по предметите и образите около вас във физическия свят.
Вие трябва да мислите за Бога и само за Бога.
Не е важно какво правите в момента на произнасяне на мантрите. Можете да миете съдове, да пътувате в градския транспорт, да работите в градината си, да се разхождате с децата, да се намирате на своето работно място.
Хубаво би било, ако ги произнасяте на глас, може тихо за да не пречите на околните, но може да ги произнасяте за себе си, за да не привличате нечие внимание.
 Винаги помнете, че произнасяте тези мантри за Бога, а не за да правите впечатление на хората около вас.
Някои предани хора прекалено много произнасят имената на Бога. Те по цели дни прекарват в четене на мантри. Особено обичат да произнасят мантри в присъствието на много хора, за да видят всички колко усърдно служат на Бог.
Ефектът от такова четене на мантри ще е точно обратен, защото енергията, Божествената енергия, в този случай ще отива за укрепване на егото, а не за укрепване на връзката с Бога.
Давам ви моята мантра.
Моля ви, намерете хора, които могат да произнасят тази мантра, купете касета с тази мантра. Много е важно касетите със записи на моите мантри да носят правилни Божествени вибрации. Почувствайте истинските Божествени вибрации със своето сърце.
 Ако вие или вашите близки се смущавате от това да произнасяте имената на Бога и да възхвалявате имената на Бога на непознат език, не се насилвайте.
В този случай трябва да използвате друга практика, която ще ви отведе обратно към Бога.
Много са пътищата и пътеките, които водят до Бог. Практически всеки има собствен път.
Но никога не забравяйте, че има също  много пътища и пътеки, които не водят никъде.
Но ако седите, скръстили ръце, без да правите нищо и очаквате да стане чудо, то най-вероятно, това чудо няма да стане.
На Бог е нужно вие да влагате собствени усилия. Колкото повече собствени усилия положите, толкова повече помощ ще получите свише.
Давам ви моята мантра. Обещайте ми да я произнасяте точно толкова пъти, колкото ви доставя удоволствие.
Произнасяйте моята мантра, докато вършите домашната си работа. Използвайте всяка свободна минута, за да я произнасяте.
Знам, че много хора в миналите си въплъщения са живели в Индия. За тях произнасянето на мантри се явява естествена потребност. Точно тези хора трябва да откликнат по-бързо от другите на моя призив.
Съществува древна историческа връзка между Индия и Русия.
В далечното минало в Индия е дошла по-развита цивилизация в сравнение с населението, което тогава е обитавало Индия. Тази цивилизация, този народ е дошъл от север. За мнозина ще е изненада, ако кажа, че тези хора са дошли от територията, която сега заема Русия.
Затова съществува много тясна връзка между земята на Майка Индия и земята на Майка Русия.
Тези две страни са много близки една на друга преди всичко с богатите си духовни традиции.
Аз се надявам, че Русия ще си припомни своите много древни исторически корени и вярата на своите исторически прадеди, която се корени във вярата на народа, населявал тази страна в древните исторически времена.
На територията на Русия са били заложени много храмове и много кристали.
Тези светини спят до определено време. Но ще дойде определеният срок и заедно с пробуждането на съзнанието на тази нация, ще оживеят и историческите светини, ще заработят с пълна сила фокусите на Светлината, разпределени на територията на тази страна и скрити до определения срок от очите на профаните.
Давам ви моята мантра и знам, че тя може да събуди във вас историческата памет и общите корени, които са заложени дори в самата основа на руския език.
 ХАРЕ КРИШНА ХАРЕ КРИШНА
КРИШНА КРИШНА ХАРЕ ХАРЕ
ХАРЕ РАМА ХАРЕ РАМА
РАМА РАМА ХАРЕ ХАРЕ
 Повтаряйте тази мантра на санскрит.
Звуците на тази мантра ще ви дадат сила и радост, и бодрост, и увереност в себе си, в своето бъдеще и в бъдещето на Русия.
АЗ СЪМ Кришна. Чувствам вашата нужда от моята помощ. Ще ви окажа тази помощ, ако се обърнете към мен.
Нека не ви смущава моята външност и отличието ми от образите във вашите църкви, на които сте привикнали да се молите.
Няма никаква разлика между мен и Иисус. Ние сме едно цяло и неразривно Единство на нивото на Духа.
Моето име Кришна означава същото, което означава името на Христос.
Всички разлики и цялото разделяне съществува само във вашето ограничено съзнание и само в този исторически момент, много важен момент за пробуждане на вашето съзнание от съня, в който сте прекарали милиони години.
Ще се радвам, ако някой от вас се възползва от моя съвет и произнася моята мантра.
 
 АЗ СЪМ Кришна и аз бях при вас, за да ви донеса частица от моята любов.

© Татяна Микушина, 2005

Няма коментари:

Публикуване на коментар